För att starta: ange din PIN-kod
OK Denna PIN-kod är korrekt och TaHoma-boxen har redan aktiverats. Vänligen kontakta oss på support.nordic@somfy.com. Denna PIN-kod är korrekt och TaHoma-boxen har redan aktiverats. Vänligen kontakta oss på support.nordic@somfy.com. Denna PIN-kod är korrekt men TaHoma® kan inte aktiveras från denna webbplats. Vänligen kontakta oss på support.nordic@somfy.com. Denna PIN-kod är korrekt men TaHoma® kan inte aktiveras från denna webbplats. Vänligen kontakta oss på support.nordic@somfy.com. Denna PIN-kod är korrekt men TaHoma® kan inte aktiveras från denna webbplats. Vänligen kontakta oss på support.nordic@somfy.com. Det här är en CONNEXOON-pinkod. Backa ett steg och välj "Aktivera CONNEXOON" för att aktivera din box. Din Connectivity Kit kan inte aktiveras genom denna process.
Ladda ner Somfy Tahoma 3.0-applikationen från din mobil.
Din Tahoma Switch kan inte aktiveras genom denna process.
Ladda ner Somfy Tahoma 3.0-applikationen från din mobil.
Din Rail Din V2 kan inte aktiveras på Somfy Connect. Ladda ner applikationen Somfy Tahoma 3.0 från din mobil. tahoma.pin.wrong_product_V2_RAIL_DIN_RTS tahoma.pin.wrong_product_SIMUBOX tahoma.pin.wrong_product_BEECON Denna PIN-kod finns inte. Kontrollera att du angett rätt och prova igen. Denna PIN-kod är korrekt men TaHoma® kan inte aktiveras från denna webbplats. Vänligen kontakta oss på support.nordic@somfy.com. tahoma.pin.unknown_oem tahoma.pin.wrong_oem Denna PIN-kod är korrekt men TaHoma® har stött på ett problem. Vänligen kontakta oss på support.nordic@somfy.com. Den här boxen är gammal och kan inte längre användas Session has expired, please reload this page Pin-koden för denna TaHoma®box är redan registrerad!
continue

Var hittar jag min PIN-kod på TaHoma® boxen?

PIN-koden finns på TaHoma® boxen och består av 12 siffror.