För att starta: ange din PIN-kod
PIN-kod
OK
Denna PIN-kod är korrekt och TaHoma-boxen har redan aktiverats. Vänligen kontakta oss på support.nordic@somfy.com.
Denna PIN-kod är korrekt och TaHoma-boxen har redan aktiverats. Vänligen kontakta oss på support.nordic@somfy.com.
Denna PIN-kod är korrekt men TaHoma® kan inte aktiveras från denna webbplats. Vänligen kontakta oss på support.nordic@somfy.com.
Denna PIN-kod är korrekt men TaHoma® kan inte aktiveras från denna webbplats. Vänligen kontakta oss på support.nordic@somfy.com.
Denna PIN-kod är korrekt men TaHoma® kan inte aktiveras från denna webbplats. Vänligen kontakta oss på support.nordic@somfy.com.
Det här är en CONNEXOON-pinkod. Backa ett steg och välj "Aktivera CONNEXOON" för att aktivera din box.
Din Connectivity Kit kan inte aktiveras genom denna process.
Ladda ner Somfy Tahoma 3.0-applikationen från din mobil.
Din Tahoma Switch kan inte aktiveras genom denna process.
Ladda ner Somfy Tahoma 3.0-applikationen från din mobil.
Din Rail Din V2 kan inte aktiveras på Somfy Connect. Ladda ner applikationen Somfy Tahoma 3.0 från din mobil.
tahoma.pin.wrong_product_V2_RAIL_DIN_RTS
tahoma.pin.wrong_product_SIMUBOX
tahoma.pin.wrong_product_BEECON
Denna PIN-kod finns inte. Kontrollera att du angett rätt och prova igen.
Denna PIN-kod är korrekt men TaHoma® kan inte aktiveras från denna webbplats. Vänligen kontakta oss på support.nordic@somfy.com.
tahoma.pin.unknown_oem
tahoma.pin.wrong_oem
Denna PIN-kod är korrekt men TaHoma® har stött på ett problem. Vänligen kontakta oss på support.nordic@somfy.com.
Den här boxen är gammal och kan inte längre användas
Session has expired, please reload this page
Pin-koden för denna TaHoma®box är redan registrerad!
continue
Var hittar jag min PIN-kod på TaHoma® boxen?
PIN-koden finns på TaHoma® boxen och består av 12 siffror.